PROGRAM PARTNERSKI OTIEN

września 01, 2015

Cześć kochani pewnie zaskoczeniem jest dla Was, że nie opublikowałam jeszcze postu z okazji pierwszej rocznicy bloga ale jest to dla mnie na tyle ważny post, że chce go idealnie przygotować więc proszę o cierpliwość. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję pierścionków, które przyszły do mnie dzięki uczestnictwie w programie partnerskim firmy Otien. Wy również możecie stać się jego uczestnikami wystarczy wejść <tutaj> zarejestrować się i wysłać formularz. Miałam do wyboru wiele innych ciekawych produktów jednak wybrałam zestaw stylowych pierścionków  o różnym obwodzie dzięki czemu mogę zakładać je na palce w przeróżny i oryginalny sposób. Bardzo fajnym pomysłem jest to, że jeden z pierścionków to tuba dzięki której cały zestaw wygląda jeszcze ciekawiej. Mogę Wam szczerze powiedzieć, że praktycznie się z nimi nie rozstaje. Mogę je wykorzystać do eleganckiej stylizacji tak samo jak i do bardziej klasycznej. Pierścionki bardzo wygodnie się nosi, są wykonane z trwałego materiału, nie ma tu mowy o żadnym wyginaniu się lub zmianie kształtu. Dwa wpisy wstecz wykorzystałam pierścionki do stylizacji z granatową sukienką, sami widzieliście, że wyglądały genialnie. Bardzo miłym dla mnie zaskoczeniem były również gratisowe kolczyki które dołączyli do mojej paczki. Takie miłe gesty zapamiętuje się na długo. Sklep Otien znałam już dużo wcześniej i bardzo go polecam, na prawdę warto tam zajrzeć a jeśli ktoś prowadzi bloga modowego lub lifestylowego to polecam program partnerski.


19 komentarzy

  1. wow, genialne pierścioneczki! :-) Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znałam wcześniej tego sklepu! koniecznie muszę sprawdzić co ciekawego mają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne rzeczy , strona wyglada zachęcająco :)

    ♥ Pozdrawiam cieplutko , Klaudia z bloga ----> http://klaudiaandmylife.blogspot.com <---- ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te pierścionki, fajnie, że możnanje tak różnie zakładać. :D

    atramkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne pierścionki :)
    ściera się to złoto? :D

    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post! :) Bardzo fajne pierścionki :D

    http://strong-fit-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te pierścionki! + cudowny kolor paznokci! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierścionki są świetne :-) Już kiedyś słyszałam o tym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierścionki są śliczne, ale nie dla mnie :)
    Czekam na wpis z okazji rocznicy bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te pierścionki ;) kiedys się na takie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te pierścionki ;) kiedys się na takie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy program. Niestety nie dam rady się w niego wpasować z tematyką mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się dość minimalistyczny design pierścionków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne pierścionki, ale kolczyki nie dla mnie hehe :)
    Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga! Oby tak dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pierścionki ! Bardzo mi się tu podoba, dlatego zostaje na dłużej ;)
    maddiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. supcio są te pierścionki ! jeśli mój blog się rozwinie też się chyba na takie coś zdecyduje :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook