JAK ZDOBYĆ FOLLOWERSÓW NA INSTAGRAMIE

22 czerwca

Cześć Kochani! Dziś przygotowałam dla Was post, który dla wielu z Was może się okazać bardzo przydatny. Prawie każdy z nas posiada konto na instagramie i myślę, że większość z nas chciałoby mieć szerokie grono obserwujących. Są na to sposoby i w dzisiejszym wpisie chciałabym je Wam przedstawić. Kiedy przygotowywałam dzisiejszy post szukałam w Internecie czegoś na temat pozyskiwania followersów i na prawdę są triki dzięki, którym liczba naszych obserwatorów wzrośnie. Zanim opiszę Wam co możecie zrobić, żeby Wasz instagram codziennie zdobył kilka obserwatorów przypomnę, że jeśli chcecie zostać zauważonym Wasze konto musi być ciekawe. Nie mówię tutaj o perfekcyjnym instagramie i dobieraniu zdjęć pod względem kolorystycznym ale o ciekawych materiałach, które decydujecie się dodać na swój ig. Pamiętajcie, żeby zdjęcia były wyraźne, pokazywały konkretną rzecz lub wspomnienie wtedy każdy, kto wejdzie na Wasz profil będzie chciał zobaczyć więcej. Co do perfect ig - jeśli tylko macie ochotę i umiejętności jak najbardziej polecam idealnie prowadzenie instagrama. Szczerze mówiąc takie estetyczne instagramy przyciągają jak najwięcej ludzi, którzy zostają na dłużej. Pamiętajcie jednak, że wbrew pozorom prowadzenie perfekcyjnego instagrama jest bardzo trudne. Przejdźmy do pierwszego sposobu, którego nie znałam ale sprawdziłam i na prawdę działa. Wybierzcie sobie instagramowe konto, które ma dużą liczbę obserwujących na przykład konto ulubionej gwiazdy albo po prostu konto instagrama. Zaobserwujcie je a po 15 sekundach przestańcie obserwować. Powtórzcie tą czynność kilka razy. Byłam w szoku kiedy bo takiej akcji przybyło mi kilka followersów jednak ten sposób jest nudny i czasochłonny. Co gorsza jeśli przybędzie Ci 5 obserwujących tylko 1 zostanie z Tobą na zawsze, reszta kiedy zobaczy, że nie oddasz obserwacji przestanie również obserwować Twoje konto. Kolejna metoda to Follow to follow. Ktoś obserwuję Was a w zamian za to Wy obserwujecie jego konto. Ja osobiście nie uznaję tego sposobu bo szanuję swój Instagram i w aktualnościach chcę widzieć tylko te profile, które na prawdę mnie interesują. Jednak jeśli ta metoda Ci odpowiada to śmiało zapewni Ci obserwatorów. Używajcie konkretnych hashtagów, które pomogą trafić na Wasz profil. Przykładowe to #followme #tagforlike czy też #instagramers. Poszperajcie i poczytajcie na ten temat a nie pożałujecie. Sama na swoim instagramie wyznaję zasadę aktywności. Wchodzę na Wasze profile, komentuję zdjęcia, które mi się podobają i zostawiam serduszka. Często z ciekawości kim jestem wchodzicie na mój profil i zdarza się tak, że zaczynacie mnie obserwować bo podobają Wam się moje treści. Mam nadzieję, że wpis Wam się podobał i będzie dla Was pomocny. 

Spodenki (click) | Crop T-shirt (click) | Buty (wholesale7)

Nie promuję metod sztucznego nabijania sobie obserwatorów. Post został przygotowany tylko i wyłącznie ze względu na zainteresowanie tematem. Wszystkim polecam sumienne i estetyczne prowadzenie swojego konta.

Jeśli masz pytania - zapytaj tutaj http://ask.fm/creamshine
Zaobserwuj mnie na instagramie - http://instagram.com/creamshine
Bądź na bieżąco i dodaj mnie na snapchacie - creamshine

29 komentarzy

  1. Kiedyś jeszcze zbierałam tych followersów, ale teraz już to mi naprawdę bez znaczenia. Wolę mieć insta dla znajomych haha Bardzo fajna stylizacja. Mam identyczne spodenki :)

    Zapraszam, Polne-Maki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny post! Też wykorzystałam ten patent :D
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi jakoś nie zależy na followersach, dlatego nie stosuję żadnych tego typu trików czy sposobów. :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny look! super botki! dodaja pazura calej stylizacji!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej denerwuje mnie metoda na f4f ale na zasadzie, że osoba, która pierwsza zaobserwuje dany profil i zobaczy, że została zafollowana od razu przestaje obserwować profil tamtej osoby. Dlatego powoli tracę zainteresowanie Instem

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz Kochana! <3
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatne sposoby. Ja też nie akceptuję f4f na insta, szczególnie, że proponują mi to baaaardzo dziwni ludzie xd

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja obserwuje kogoś tyko wtedy kiedy mi się spodoba jego profil :P
    Nie bawię się w żadne triki aczkolwiek używam hasztagów typu like4like, bo można trafić na bardzo ciekawe osoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ilość powtórzeń w tekście aż razi w oczy :D
    A co do porad to nic odkrywczego, skoro już szukałaś w necie tych 'trików' mogłaś bardziej się wysilić :) To nie hejt jak coś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście wolę po prostu komentować czyjeś zdjęcia. Oczywiście szczerze i na temat. Czasem jest to bardziej rozbudowany komentarz, a czasem tylko coś typu "ładnie", "pięknie" itp. Jak ktoś się zainteresuje to z ciekawości wejdzie na mój profil i mnie zaobserwuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś mi zależało na followersach, a teraz to już mi obojętne, czy mam dużo followersów, czy nie. Ważne żeby ludzie mojego bloga obserwowali i dodawali mnie na snapchacie :)
    Świetne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja myślę, że najważniejsze to często coś dodawać i starać się robić coś ciekawego - wtedy followersi sami przyjdą :) Warto się trochę napracować :) Wtedy mamy pewność, że nasi followersi są z nami, bo tego chcą, a nie dlatego że im się to opłaca ;)

    http://www.babazaklawiatura.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Źle dobrałaś stanik kochana bo jak sie patrzy na twój biust jest jakiś krzywy heh chyba ze ta bluzka sie tak układa cos tu nie gra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przydatny post! Mi obserwatorzy po prostu przybywają, ponieważ widzą ciekawe zdjęcia. :)

    Mój blog--klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia ale słaby tekst, powinnaś go bardziej rozdzielić. Zaczynać nowe myśli od akapitu i pogrubienia czcionki żeby wszystko było bardziej czytelne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny look !! Crop top i kapelusz-wszystko co kocham ♥♥♥

    Zapraszam

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mówiąc szczerze drugiej porady, też bym nie zaakceptowała i nie akceptuje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. nie widzę sensu w takim nabijaniu followersów ;)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  19. O tym pierwszym nie słyszałam, że trzeba za obserwować kogoś znanego potem przestać i tak w kółko ale w życiu bym nie podjęła się takich działań.

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe sposoby na zobycie obserwatorów , na pewno z nietórych z nich skorzystam.

    ładna bluzka , ale nie pasuje ci do figury
    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała patrzeć co pasuje do mojej figury a co nie musiałabym wywalić pół szafy haha ;D
      Najważniejsze że ja się w tym dobrze czuje a na reszte przymykam oko ;)

      Usuń
  21. sposoby jak sposoby, ja wolę zdecydowanie używać innych, żeby zdobyć tych, którzy naprawdę chcą tam być i oglądać moje zdjęcia. nie muszą to być jakieś szalone liczby, bo jednak wolę jakość. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą w 100% ale niektórzy chcą i będą korzystać z tych właśnie sposobów ;)

      Usuń
  22. jak dla mnie takie szukanie na siłe foolowersow to totalna beka :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się w stu procentach z Tobą :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej, to chyba twoja pierwsza modowa wpadka, stylizacja kompletnie nietrafiona. A szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdobycie followersów w tych czasach to pikuś, ja dodaje swoje konto na likeplus.eu w kilka dni +200/300 followersów :))
    Ps. Stylizacja na prawdę BOMBA!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna stylówka! I przyjemny post :)

    www.maledivva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja używam tego: http://bot-instagram.pl/ w tydzień dodało mi za darmo 20 tys followersów a teraz mam 60 000 + bo ludzie sami znajdywali mój profil. Dużo zdjęć trzeba wrzucać jak ma się tyle ale ja to lubie! :)

    OdpowiedzUsuń

Autorka

Autorka

Snapchat

Snapchat

facebook