IDEALNE SOCIAL MEDIA

września 02, 2016

Idealne śniadanie, kanapeczki poukładane pod kątem 45 stopni i herbatka w genialnym kubku? Snapy robione tylko w perfekcyjnych chwilach, tylko z idealnym światłem i tylko z makijażem? Skąd to znamy? Z życia kochani ! Przed prowadzeniem bloga nie przywiązywałam tak wielkiej wagi do jakości i treści zamieszczanych na moich profilach społecznościowych. Teraz kiedy ogląda mnie tysiące osób myślę o tym całkiem inaczej. Wstawiając zdjęcie na instagram potrafię je dodawać i usuwać dopóki nie będzie pasowało do całości. Wiem, że to trochę dziwne ale lubię swój instagram i sposób w jaki go prowadzę. Myślę, że w obecnych czasach większość ludzi przywiązuję wagę do tego jak wyglądają nasze social media. Tym bardziej jeśli chodzi o blogerów, ich profile to wizytówki, które powinny być wykonane z jak największą dokładnością. Mam wrażenie, że nasze społeczeństwo i ludzie od 15 do 25 lat chcieliby, żeby wszystko wokół nich było idealne. Biały pokój, meble z Ikei, kaktusy na parapecie i wielkie lustro w pięknej ramie. Nie ma w tym nic złego. Sama jak najbardziej dałam się porwać panującym trendom i świetnie się z tym czuję jednak warto w tym wszystkim pamiętać o tym kim się jest. Są ludzie, którzy popłyną z falą tego co aktualnie jest modne ale nie wyobrażam sobie kogoś kto chce w to wszystko wejść na siłę. Każdy z nas jest wyjątkowy i przez to unikalny. Dlatego nie warto się zmieniać. Jeśli chcesz prowadzić idealnego instagrama, zrób to a jeśli chcesz, żeby twój profil składał się z przeróżnych i przypadkowych zdjęć po prostu je dodawaj. W pewnym sensie takie profile też są idealne. Jedni lubią czarne a inni białe i świetne jest to, że nie wszyscy jesteśmy tacy sami. Myślę, że bez względu na wszystko, to co prowadzimy i tworzymy powinno najbardziej podobać się nam samym.
Sukienka - (click) | Kurtka - (click) | Buty - (Bonprix) | Chocker - (click)

Jeśli masz pytania - zapytaj tutaj http://ask.fm/creamshine
Zaobserwuj mnie na instagramie - http://instagram.com/creamshine
Bądź na bieżąco i dodaj mnie na snapchacie - creamshine
Subskrybuj mój kanał na YouTubie  -  Creamshine

9 komentarzy

  1. Przez te ideały wykreowane w social media, zaczynamy zapominać o tym, żeby być sobą .;
    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech nie lubię tych czasów w mediach..
    Ale masz za to świetną sukienke! :)

    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Ja również nie przykuwałam za bardzo uwagi social mediom - jednakże, kiedy blog zaczął się rozwijać wszystkie materiały jakie dodaję stają się bardziej dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie, to co tworzymy powinno podobać się przede wszystkim nam samym :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kiedy mój blog zaczęła czytać większa grupka osób, staram się, by wszystko było idealnie, aczkolwiek nie robię to z tego tytułu "bo moda", tylko dlatego, że po prostu jestem perfekcjonistką :D A co do Instagrama, zapraszam Cię do mnie - juliakordiak
    Piękne zdjęcia, pozdrawiam :*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! To prawda, że świetne jest to, że nie wszyscy jesteśmy tacy sami :)

    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny look, warto być sobą :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest moda na FEJM !!
    nie zmienimy tego naprawdę ;( ale trzeba patrzeć na siebie ;P. Też mam biały pokój białe meble :P ale kuźwa nie mam duzego lustra jak wszyscy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja ! Bardzo fajnie mi się ogląda Twojego bloga :)

    Zapraszam :) http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook