WIOSNA DZIAŁA NA MNIE MOTYWUJĄCO

lutego 28, 2017

Cześć kochani! Czy wy też cieszycie się z pięknej pogody tak jak ja? Lubię zimę ale miałam jej już serdecznie dosyć. Brakowało mi słońca i cieplejszych dni. Kiedy za oknem wszystko budzi się do życia sama mam ochotę działać. Wczoraj korzystając z pięknej pogody wybrałam się z Oliwką na bardzo długi spacer. Poszłyśmy do parku i na plac zabaw, było na prawdę fantastycznie. Patrząc na ludzi i wszystko wokół stwierdzam, że wiosna działa na nas motywująco. Zauważyłam, że wszyscy są pozytywnie pobudzeni a na ich twarzach widoczny jest uśmiech. Bardzo się cieszę, że żegnam się z zimową garderobą i zmieniam organizację szafy na wersje wiosenną. Świetnie się czułam zakładając bomber jacket bez zbędnego balastu, którym była czapka i szalik. Oliwka również była zachwycona, dwie godziny spacerowania i zabawa tak ja zmęczyły, że w drodze powrotnej usnęła. Razem z cieplejszymi dniami wraca dużo wspomnień takich jak ogniska, wyjazdy czy spotkania z bliskimi dla mnie ludźmi. Nie mogę pojąć czemu młodzi ludzie zamiast korzystać z pięknej pogody wolą przesiedzieć całe dnie patrząc się w monitor swojego komputera albo przeglądać strony internetowe na swoich smartfonach. Mam 22 lata a cieszyłam się jak małe dziecko, kiedy wczoraj bawiłam się z Oliwią na placu zabaw. Może to kwestia wychowania i okresu w którym dorastamy? Bardzo chciałabym, żeby moja córka również czerpała radość z takich rzeczy. Mam nadzieję, że będzie dekorowała błotne ciasto listkami i kwiatkami a nie grała w symulator restauracji na komputerze. Podsumowując dzisiejszy post życzę Wam dużo sił i motywacji, korzystajcie z ciepłych dni i pracujcie na wspaniałe wspomnienia. 
Kurtka (SheIn) | Sweterek (link) | Spódniczka ( Bonprix) | Buty (Brilu)
Torebka :emanzana.pl



Jeśli masz pytania - zapytaj tutaj http://ask.fm/creamshine
Zaobserwuj mnie na instagramie - http://instagram.com/creamshine
Bądź na bieżąco i dodaj mnie na snapchacie - creamshine
>> Subskrybuj mnie na YouTube - mój kanał

9 komentarzy

  1. Ja też się cieszę, że powolutku wiosna do Nas idzie;);)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę powiedzieć, że zdjecia w poście są świetne!
    A co do tego co pisałaś to ja niezwykle cieszę się, że juz nadchodzi do nas wielkimi krokami wiosna. Podobnie jak ty miałam dość zimy ogólnie nie przepadam za tą porą roku bo nie lubie zimna. A wiosną wszystko wydaje się weselsze i bardziej kolorowe <3 nie tylko wizualnie np. mając na mysli otoczenia ale także w nas wszystko robi się takie bardziej pozytywne gdy tylko jest trochę cieplej i więcej słońca!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj na mnie też działa motywująco ;)
    nie lubie jesieni ani zimy ;(
    ślicznie wyglądasz ;**
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz w tej nowej fryzurze :) super look! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cieszę się z tej zmiany pogody niesamowicie, bo przynajmniej wreszcie mogę zacząć ubierać się jak człowiek, a nie ciągle chodzić w tych samych, nudnych i burych ciuchach ;P
    Od razu chce się człowiekowi żyć!

    Super, że znowu tu z nami jesteś, ostatnio rzadko bywałaś w wersji outfitowej :)
    A ja lubię Twój styl, bo prezentujesz taką alternatywę jaką bardzo, bardzo lubię :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Małe i "zwyczajne" rzeczy cieszą najbardziej! Świetny blog, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka jest świetna, uwielbiam jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook