BRAK CZASU - CO Z BLOGIEM?

13 czerwca

Cześć kochani! Okazuje się, że prowadzenie bloga, praca, bycie mamą i żoną jest bardzo ciężkie do ogarnięcia. Mimo moich starań nie mogę tego ze sobą pogodzić i niestety jeden z wyżej wymienionych punktów schodzi na dalszy plan. Rodzina jest najważniejsza więc nie ma opcji, żebym pisała sobie posty tracąc tym sposobem chwile, które mogę spędzić z moją córką. Praca w Pubie wchodzi na miejsce numer dwa, zaangażowałam się i dobrze się tam czuję. Jest mi wstyd, że tak zaniedbuję bloga. Od trzech lat jego istnienia nigdy nie przeszliśmy razem takiego kryzysu. Nawet nie dopuszczam myśli, że mogę zaprzepaścić tyle moich starań. Dzięki blogowaniu bardzo dużo zyskałam i nie mówię tutaj o rzeczach materialnych. Poznałam wielu ciekawych ludzi, zmieniłam swoje nastawienie, nauczyłam się wielu rzeczy i mogłam się z Wami dzielić moim spojrzeniem na świat. W trudnych momentach dostawałam od Was dużo wsparcia i przemiłych komentarzy. Zdarzały się również osoby, którym nie odpowiadała moja osoba i również chętnie wyrażali swoje zdanie ale na prawdę jestem im wdzięczna bo z każdej sytuacji, opinii i komentarza wyciągnęłam jakieś wnioski. Może to bardzo dziwne porównanie biorąc pod uwagę, że mam córkę ale blog to takie moje drugie dziecko. Jeszcze nie wiem co zrobię, żeby wszystko wróciło do normy, żeby posty ukazywały się przynajmniej raz w tygodniu i żeby ta strona zaczęła żyć tak jak kiedyś a ja razem z nią. Być może mam za dużo obowiązków z którymi sobie nie radzę ale na pewno nie dopuszczę do tego, żeby Creamshine zniknęła. Podejrzewam, że czułabym wtedy wielką pustkę i pewnie nigdy nie wybaczyłabym sobie takiej decyzji i takiego obrotu spraw. Może macie dla mnie jakieś rady? Może byłyście kiedyś w takiej kryzysowej sytuacji? Bardzo chętnie dowiem się jak lepiej zorganizować sobie czas będąc mamą na pełnym etacie.
>> Sukienka (linkhttps://goo.gl/nlCCZ6) | Sandałki na słupku (link) <<

Jeśli masz pytania - zapytaj tutaj http://ask.fm/creamshine
Zaobserwuj mnie na instagramie - 
http://instagram.com/creamshine

Bądź na bieżąco i dodaj mnie na snapchacie - creamshine

>> Subskrybuj mnie na YouTube - 
mój kanał 

17 komentarzy

  1. Da się czasem znaleźc cwilę na bloga :) Dasz radę

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno nigdy nie jest za mało czasu - po prostu to kwestia organizacji :) Brzmi motywująco - jednak sama też nie jestem w stanie zorganizować odpowiednio czasu. Mam nadzieję, że jednak uda się Tobie to i jeszcze dodasz wpis o tym, jak "ogarnąć" wszystko i jeszcze znaleźć chwilę wolnego tylko dla siebie :) Trzymam kciuki i powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze... trzymam mocno kciuki byś jakoś znalazła czas na bloga. Szkoda by co było. A fajna mama z Ciebie i odwiedzam chętnie :)

    Mnie czasem też nie jest łatwo... mam podobnie jak Ty, tyle że dzieci dwójkę a prace zamiast wieczorem - nad ranem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie, mam nadzieję, że mimo wszystko uda Ci się znaleźć czas na prowadzenie bloga. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana mam nadzieję, że nie zrezygnujesz z bloga :*
    Klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja znowu próbuję pogodzić sesję, pracę i kilka innych drobnych spraw, przez co również zaniedbuję bloga. Jednak się tym nie przejmuję, bo kiedyś na pewno znajdę na to czas. Z bloga nigdy nie zrezygnuję, nawet jakbym miała pisać dwa razy do roku. ;) Czułabym właśnie taką pustkę.
    Mam nadzieję, że uda Ci się wszystko ze sobą pogodzić i wrócić znów do regularnego pisania. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na Twoim miejscu nawet bym się nie zastanawiała i pirzgnęła bloga w kąt - sama powoli przymierzam się do pirzgnięcia go w kąt po ślubie.
    Owszem, blog daje nam bardzo dużo, ale jest przede wszystkim ogromnym pożeraczem czasu i daje nam masę złudzeń - także na temat naszej osoby :)

    Dużym grzechem jest żyć złudzeniami ;)

    Dopinguję Cię jednak do tego, byś sama oceniła, czy warto czy nie bawić się w to.
    I do realnej oceny, czy dni kiedy nie blogujesz naprawdę sprawiają, że czegoś Ci brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj czasami na prawdę ciężko jest znaleźć czas na bloga, sama po sobie wiem, że przez ostatni miesiąc miałam mało na to czas. Wiadomo zakończenie roku, nerwy, oceny i wszystko :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Pogodzenie wszystkie jest bardzo ciężkie, ja nie mam rodziny ale mam studia i pracę co pochłania mi czas i też szukam złotego środka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonale Cię rozumiem! miałam kilka takich chwil, ale nie dasz radę! pomyśl co Ci blog daje i znajdziesz czas i siły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dasz radę, trzymam kciuki! Z czasem wszystko się poukłada :)


    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pogodzenie wszystkiego jest trudne to prawda. Ja czasami siadam późną nocą i "klepię"wpis.Może wyznacz sobie dni w których będziesz dodawała posty? Trzymam kciuki i powracam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie mam czasu i zaniedbałam bloga, ale jest dla mnie odskocznią i nigdy z niego nie zrezygnuję :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie taka kreacja idealnie pasuje do Ciebie, dobrze w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętaj, że blog to twoje miejsce w internecie. To ty dyktujesz zasady, a nie blogosfera tobie. Sama chciałabym dodawać więcej postów, ale nie jestem w stanie. Samo napisanie i opublikowanie to jedno, a gdzie jeszcze czas na promocje ? :O Czasem przydałby mi się taki pilot jak z filmu "Klik i robisz co chcesz". Wtedy mogłabym wieczorem zamrozić czas, zrobić wszystko to co bym chciała lub co muszę i tym samym nie straciłabym czasu na sen :D.

    Zapraszam do mojego Książkowego świata

    OdpowiedzUsuń
  16. every blog is used by a simple man.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale czy warto angażować się aż tak w interes teściów i poświęcać swoje marzenia?

    OdpowiedzUsuń

Autorka

Autorka

Snapchat

Snapchat

facebook