KAPITAN NAUKA - KREATYWNA ZABAWA DLA NAJMŁODSZYCH

października 05, 2018

Cześć wam! W dzisiejszym poście pokażę Wam coś, co zostało naszym ulubieńcem, jeśli chodzi o zabawy i wspólne spędzanie czasu. Kapitan Nauka to edukacyjna seria obejmująca zagadki, gry i książeczki wspomagające rozwój dziecka poprzez kreatywną zabawę. Kiedy Oliwka miała ponad dwa latka i przypadkowo w Empiku trafiliśmy za serię Kapitana Nauki, do ręki wpadła mi loteryjka i bardzo mnie zaciekawiła. Postanowiłam ją kupić, bo pierwszy raz spotkałam się z tak fajną grą planszową dla małych dzieci. Miałam przeczucie, że się spodoba i nie myliłam się. W środku znalazłyśmy plansze z obrazkami i żetony, które trzeba było dopasować kolorystycznie. Fajne ilustracje i kolory sprawiły, że Oliwka była zainteresowana grą znacznie dłużej i często do niej wracałyśmy. Teraz kiedy Oliwka ma już ponad 3-latka,nasza loteryjka nadal jest przez nas często wykorzystywana do wspólnych zabaw, a dodatkowo dzięki współpracy z Kapitanem Nauką nasza kapitanowa kolekcja wzbogaciła się o kolejną grę z serii loteryjka, i dwie układanki. Jeśli obserwujecie mnie na instagramie to wiecie, że często wstawiam tam relacje, podczas których bawię się razem z moją córeczką a Kapitan Nauka nam towarzyszy. Dzięki loteryjce Oliwka rozwija swoją wyobraźnię, odnajduje szczegóły i potrafi dopasować poszczególne elementy do odpowiedniej grupy. Układanki to takie mini puzzle z dwóch lub trzech elementów. My posiadamy ,,znajdź zwierzę" i ,, angielski zwierzęta". Oliwia dosłownie podczas jednej zabawy opanowała wszystkie angielskie nazwy zwierząt i bez problemu dopasowała otoczenie do mieszkającego w nim zwierzaka. Wszystkie książeczki, układanki i karty zostały stworzone przy pomocy psychologów, pedagogów i terapeutów. Powiem Wam, że nie tylko Oliwka została fanką Kapitana Nauki, bo ja sama uwielbiam, kiedy spędzamy czas właśnie z tą serią gier i zabaw. Jako mama bardzo polecam i myślę, że każdy maluch i rodzic podzieli moje zdanie.


POZNAJ | KAPITANNAUKA.PL|
ZAOBSERWUJ MNIE NA INSTAGRAMIE
|INSTAGRAM/CREAMSHINE|

7 komentarzy

  1. Mój syn dopiero zaczyna się interesować takimi zabawami więc pomału powiększamy kolekcje
    :) U nas na tapecie teraz "BYSTRE OCZKO" od Adamigo :) Masz bardzo śliczną córeczkę, Pozdrawiamy z Kacperkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiamy pomoce od Kapitana Nauka. Mamy gry, układanki, zgadywanki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sieję propagandę wśród znajomych Mam i wszystkim polecam Kapitana Naukę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak widzę takie fajne kreatywne zabawki do nauki, to żałuję momentami, że mój syn ma już 14 lat. Ciekawa jestem jaby zareagował na taki prezent. Pewnie byłaby i tak niezłą zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitana Naukę znamy i śmiało możemy polecić. Gry, loteryjki czy układanki to rewelacyjny sposób na mile spędzony, wspólny czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. O Kapitanie Nauka czytałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam już o tym od jednej mamy, zapowiada się naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook