ZIMOWY HIT ODCHODZI NA EMERYTURĘ | BONPRIX

maja 08, 2019

Dawno nie zdarzyło mi się znaleźć ubrania tak idealnie pełniącego swoją funkcję, jak płaszcz, który chcę dzisiaj pokazać. Zamówiony w internetowym sklepie BonPrix był u mnie już po kilku dniach. Jak zawsze w moim przypadku przesyłka przebiega bezproblemowo i bardzo szybko. Zima 2018/2019 była pierwszą zimą, przez którą nie marzłam. Serio, zazwyczaj wszystkie moje kurtki mimo to, że ubierałam pod nie jakieś bluzy lub swetry, nie dawały takiego ciepła, jak ten dżinsowy płaszcz. Lubię go nie tylko ze względu na dawane ciepło, ale też sam wygląd. Jest inny i oryginalny. Spotykałam się z dżinsowymi kurtkami z kożuszkiem, ale wszystkie były krótkie. Ten fason to mega ciepła dżinsowa parka, która stety lub niestety musi odejść na zasłużoną emeryturę w mojej szafie i czekać do następnego sezonu.
 A co na sezon wiosna-lato ? Ja sama na stronie upatrzyłam sobie dwie kurtki, jedna jest dłuższa i dżinsowa, druga to sztruksowa ramoneska. Do tego buty, dwie pary wygodnych sportowych sneakersów. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Wiadomo, że każdy rozgląda się za czymś innym, bo ma inny gust i upodobania. Kiedy ja czegoś szukam na stronie Bonprix, zazwyczaj wygląda to tak. Rozwijam menu Kobieta, następnie wybieram kategorię, a potem daną rzecz, którą chcę znaleźć. Potem po lewej stronie wypełniam sobie wszystkie kryteria: cenę, rozmiar i kolor. Fajnie jest mieć wszystko pod ręką, bo dzięki opcji ulubione, przenosimy rzeczy, które wpadną nam w oko do specjalnego folderu,a potem na spokojnie możemy się zastanowić co dalej z nimi robimy.


Wszystkie pokazane tutaj ubrania i buty znajdziecie w linkach poniżej : 

8 komentarzy

  1. Nie wyobrażam sobie krótkiej kurtki na zimę 😁 jestem strasznym zmarzluchem 😁 bardzo spodobała mi ta ktora masz, wczesniej nie spotkałam sie z takim dłuższym krojem w tym typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta Twoja kurteczka ♥ Podoba mi się ten "misio" na podszewce!
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc też pierwszy raz od wielu lat nie zmarzłam w zimę! :D
    Odpowiedni ubiór jest istotny by czuć się komfortowo.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta różowa kurtka jest bardzo śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę podoba mi się ta kurtka :) jest super.

    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jest świetna,ja ogólnie lubię dzins ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna okazja do nadrobienia zaległości...

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook