MEGA PACZKA LOL SURPRISE | NA NA NA SURPRISE

sierpnia 04, 2020


Hej kochani! Dzisiaj razem z Oliwką przychodzimy do Was z recenzją ogromnego zestawu laleczek Lol Surprise oraz laleczki Na Na Na Surprise. Z racji tego, że moja córka jest wielką fanką lolsów, zaczęłyśmy szukać jakiegoś fajnego i większego zestawu. Zazwyczaj na stronach znajdywałyśmy walizki z kilkoma laleczkami albo z laleczką i akcesoriami, ale w końcu trafiłyśmy na ogromny zestaw LOL Amazing Surprise składający się z aż 14-stu laleczek w tym dwóch z serii LOL OMG oraz 70-ciu niespodzianek. Początkowo cena bardzo mnie odstraszyła, bo w popularnych sklepach, które możemy znaleźć w galeriach handlowych ten zestaw kosztował około 500zł. Fakt faktem, gdyby przeliczyć wartość wszystkich zabawek może faktycznie taka jest jego wartość, ale czemu nie sprawdzić, czy nie lepiej zamówić go internetowo niż przepłacać w sklepie. Miałam racje ten sam zestaw znalazłyśmy w klepie internerowym krasnal.sklep.pl za 252zł, można? Dodatkowo kupując jakiekolwiek laleczki lub zestawy Lol Surprise, tworzyła się promocja, dzięki której kilka innych zabawek było przecenionych. W ten właśnie sposób oprócz zestawu Lolsów zamówiłyśmy również laleczkę Na Na Na Surprise, którą Oliwka też bardzo chciała mieć.
Zaczniemy od laleczki Na Na Na Surprise, być może widzieliście kiedyś reklamę z charakterystyczną piosenką bardzo wpadającą w ucho. W całej serii znajduje się 6 różnych lalek, które wyglądem przypominają swoje pupile. Przed tym, kiedy dzieciaki wezmą swoją laleczkę w dłonie czeka ich jeszcze zabawa z konfetti bo Na Na Na jest schowana w torebkę, którą trzeba napompować dołączoną do zestawu rurką, a potem kiedy torebka strzela, razem z nią strzela również kolorowe konfetti, które mojej Oliwce sprawiło wielką frajdę (ja cieszyłam się mniej, bo ciężko było to potem posprzątać ha ha ha, ale radość dziecka bezcenna). Laleczkę można przechowywać w jej breloczkowym przyjacielu, dokładnie w ten sam sposób, w jaki znajdowała się w nim na początku. Jeśli mam spojrzeć na to okiem mamy to mogę polecić każdej małej dziewczynce, widziałam jak Oliwka cieszy się i czeka, kiedy wreszcie dostanie się do laleczki ukrytej w środku oraz jak potem ładnie się nią bawi. Sama laleczka jest bardzo ładna, miła w dotyku i posiada kilka akcesoriów.
Teraz czas na ogromny zestaw LOL Amazing Surprise. Powiem Wam, że cała paczka była ogromna i zajęła dosłownie całe łóżko Oliwki. Ktoś wpadł na fajny pomysł, bo całość jest skonstruowana coś w stylu kalendarza adwentowego, z tym że tych pudełeczek i okienek jest dużo dużo więcej a dodatkowo są tam również ukryte dwie duże walizki w których znajdują się specjalne lalki. W całym zestawie znajdują się dwie duże lalki, lolsowi chłopcy, dziewczyny, dzieciaki i zwierzaki - dosłownie całe rodzinki. Myślę, że nie ma na świecie dziewczynki, która nie cieszyłaby się z takiego prezentu. Sama przy otwieraniu świetnie się bawiłam, a oprócz mnie, Stasia  i Oliwki do otwierania dołączyła się moja siostra i jej koleżanka (pozdrawiam moją BFF). Każde z pudełeczek kryło w sobie niespodziankę, ubranko, buciki, butelkę lub klucz służący do otwierania większych walizek. Ten zestaw powinna mieć każda miłośniczka laleczek LOL Surprise.

7 komentarzy

  1. To już wiem co sprezentuje mojego chłopaka chrześnicy! ona też jest wielką fanką tych lol suprise!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne, podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zabawka dla małej księżniczki :> ja dla mojej chrześniaczki uwielbiam kupować też sukienki, wtedy obie mamy radoche :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook