ZOSTAŃ SUPERBOHATEREM W SWOIM DOMU - MYGIFTDNA OBRAZ NA PŁÓTNIE

listopada 16, 2016

Cześć kochani! Mam na swoim koncie już mnóstwo współprac ale chyba z żadnej paczki nie cieszyłam się tak jak z paczki od Mygiftdna tym bardziej, że zrobili mi ogromną niespodziankę. Spodziewałam się obrazu najmniejszego formatu a kiedy kurier wręczał mi wielką paczkę cieszyłam się jak małe dziecko. Jak widzicie na zdjęciach w paczce dotarł do mnie obraz na płótnie przedstawiający moją rodzinkę czyli mnie, męża i naszą córeczkę w roli superbohaterów. Graficy wykonali świetną robotę bo efekt jest na prawdę niesamowity i na każdym robi wielkie wrażenie. Jesteśmy młodym małżeństwem i taki element idealnie pasuję do nas oraz do naszego domu. Za każdym razem kiedy patrzę na ten obraz na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Cały proces zamawiania i tworzenia był bardzo prosty. Jeśli chcielibyście taki obraz z dwoma lub jedną postacią to nie będzie żaden problem ponieważ na stronie widziałam wiele opcji do wyboru. Najważniejsze co będziecie musieli zrobić to wybrać zdjęcia wysokiej jakości na których będzie widoczna wasza twarz. 

Całą resztą zajmuję się ekipa Mygiftdna i na prawdę ich praca zasługuje na milion pochwał. Zapomniałabym dodać najważniejszą informacje. Sklep dba o zadowolenie swoich klientów i zanim obraz zostanie stworzony otrzymacie projekt, który możecie zatwierdzić lub nie. Więc gdyby ktoś się rozmyślił albo martwił się o wysłanie zdjęcia na którym widać niekorzystny profil będzie miał szansę zrobić idealne selfie i raz jeszcze zacząć proces personalizacji. Jeśli zastanawiacie się czemu na obrazie mamy napis super drobni to już wam tłumaczę - to od nazwiska. Jak Wam się podobamy w roli superbohaterów? 
Jeśli masz pytania - zapytaj tutaj http://ask.fm/creamshine
Zaobserwuj mnie na instagramie - http://instagram.com/creamshine
Bądź na bieżąco i dodaj mnie na snapchacie - creamshine
Subskrybuj mnie na YouTube - mój kanał

10 komentarzy

  1. Genialny obrazek! :)

    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny prezent!
    Każda matka jest superbohaterem haha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami takie drobne rzeczy potrafią nas uszczęśliwić. Ciekawy pomysł, grafika jest perfekcyjna.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam obraz z MygiftDNA i jestem bardzo zadowolona, ale Wasza super rodzinka wygląda genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow świetnie to wyszło :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wygląda, sama chętnie bym taki obraz sobie dała w pokoju :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki super pomysł! Nawet jak nie superbohaterowie, to można coś innego wymyślić. Świetne :D

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook