SZUKASZ PREZENTU KOSMETYCZNEGO? WEJDŹ NA EZEBRA.PL

grudnia 12, 2018

Święta coraz bliżej więc każdy na pewno ma już w głowie listę prezentów i zakupów do zrobienia. Wiele osób pewnie zastanawia się co kupić najbliższym. Sama też szperam i szukam w internecie w poszukiwaniu najlepszych podarunków. Moja Oliwka ma taką długą listę prezentów, które chciałaby dostać, że gdybym kupiła je wszystkie, to nie ma możliwości, żeby zmieściły się w jednym pomieszczeniu. Cudownie jest dawać prezenty i widzieć uśmiech na twarzy obdarowywanej przez nas osoby. Jeśli ktoś szuka prezentów dla osoby interesującej się makijażem, kosmetykami i całą tą tematyką to mam do polecenia 4 rewelacyjne paletki, które pokażę w dzisiejszym poście. Są dostępne w drogerii internetowej Ezebra.pl, ale nie tylko one zasługują na uwagę. Dla wszystkich których można określić jako makeuplovers znajdzie się coś odpowiedniego na tej stronie. Zaczynając od pędzli, produktów do pielęgnacji, całej kolorówki, produktów do paznokci a na perfumach kończąc. W ich ofercie widziałam również rewelacyjne zestawy prezentowe, które również pokażę Wam w dzisiejszym poście. Może uda mi się komuś pomóc lub podpowiedzieć. Jeśli chodzi o paletki, które chcę Wam dziś pokazać, to muszę powiedzieć, że zrobiły na mnie naprawdę dobre wrażenie, są bardzo ładne, dobrze napigmentowane i ciekawe. Jestem z nich naprawdę zadowolona i będę je bardzo polecała. Dzisiaj zobaczycie jak się prezentują, a w kolejnych postach wrzucę Wam tutaj makijaże i swatche.
Paletki, które zamówiłam to dwie z serii SophX, Unicorns Heart i Vitality. Na bieżąco wstawiam swatche i inne zdjęcia na instagrama, więc jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdzają to zapraszam na moje konto. Tak jak wspomniałam wcześniej, jestem z nich bardzo zadowolona. Mogę szczerze polecić na prezent. Ja byłabym bardzo zadowolona dostając którąś z powyższych paletek. Teraz pokaże Wam kilka rewelacyjnych zestawów prezentowych. Chciałabym dosłownie wszystkie. Mam nadzieję, że komuś udało mi się pomóc i trzymam za Was kciuki podczas wyprawy po świąteczne prezenty. 
Linki do produktów:

14 komentarzy

  1. Bez wątpienia paletki są totalnie w mojej kolorystyce! <3
    Moja miłość do nich pozostaje na tyle silna, że chyba skuszę się na którąś z zaprezentowanych :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. A właśnie przeszukiwałam internet w poszukiwaniu paletek i nie mogłam się zdecydować- ułatwiasz mi to zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taka paletka sprawiłaby radość pewnie każdej kobiecie :)


    Zapraszam na mój blog urodowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna paletka, wcale bym taką nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe, czy jak dopiszę do listu do świętego M. takie kosmetyczne życzenie, czy się wyrobi i je spełni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam cieni więc to nie dla mnie. Prezenty na szczescie juz wszystkie mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletki świetne jako prezent świąteczny 😃sama chciała bym dostać 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przygarnełabym jakąś paletkę z MakeUp Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ezebra jest super drogerią:) Nigdy nie mam problemów jak stamtąd zamawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał naprawde piękne ! Choć do Bożego Narodzenia jeszcze bardzo daleko, warto pomyśleć o zaskakującym prezencie dla swojej pociechy. Gwarantujemy, że list, który otrzyma od samego Świętego Mikołaja będzie strzałem w dziesiątkę http://swietajoanna.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. 54 year old Web Designer III Jamal Ruddiman, hailing from Sheet Harbour enjoys watching movies like Chapayev and Book restoration. Took a trip to Harar Jugol and drives a Horch 853A Special Roadster. kliknij tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na pewno chętnie sprawdzę, bo nie ukrywam, że aktualnie poszukuję jakiegoś fajnego pomysłu i mam nadzieję, że bez problemu go znajdę. W końcu, jak widać - propozycji jest całkiem sporo!

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook