JEJ PIERWSZY BŁĄD - SANDIE JONES | WYDAWNICTWO OTWARTE

września 02, 2020

Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją książki, która miała premierę 12 sierpnia i wywarła na mnie ogromne wrażenie. ,,Jej pierwszy błąd" to thriller napisany przez Sandie Jones, autorkę bestsellera. Bardzo cieszę się, że miałam możliwość przeczytać tę publikację jeszcze przed premierą i podzielić się z Wami moimi wrażeniami. Mam nadzieję, że oglądaliście moją relację na instastories, bezpośrednio po przeczytaniu książki wypowiedziałam się o niej w kilku słowach i byłam wtedy naprawdę zmieszana. Jeśli nie, zapraszam na mój profil do wyróżnionej relacji - books.

,,O Alice: Po śmierci pierwszego męża przeżyła załamanie, teraz życie znowu jest dla niej łaskawe.

O jej drugim mężu: Pojawienie się Nathana przywróciło Alice utracone szczęście. Prowadzą udany biznes, mają dwoje dzieci i piękny dom.

O jej najlepszej przyjaciółce: Razem z Beth Alice przeżywała wszystkie wzloty i upadki, szalone wieczory i trudne chwile – i wie, że dzięki niej poradzi sobie ze wszystkim. Kiedy zachowanie Nathana zaczyna budzić jej podejrzenia, Alice zwierza się swojej przyjaciółce. Jednak zastanawia się, czy w tej sytuacji postępuje właściwie. A jeśli nie, to czy jej pierwszy błąd nie będzie tym ostatnim?"



Pisząc tę recenzję, znowu czuję się tak samo, jak dopiero co po przeczytaniu książki. Mimo że minęło już sporo czasu, nadal trzyma mnie pewnego rodzaju szok. Może zacznę od tego, że książka dzieli się na trzy części : teraz Alice, dziewięć lat temu - Beth i teraz Alice i Beth. Początek książki zaczęłam z zupełnie innymi emocjami, jakie towarzyszyły mi na końcu. Zaczynamy od poznania głównej bohaterki, mamy dwójki dziewczynek, która przeżyła traumę po śmierci męża. Życie nie było i nie jest dla niej łaskawe. Ci, którzy wydają być się jej bliskimi, okazują się ich zupełną przeciwnością. W drugiej części cofamy się o 9 lat i poznajemy historię Beth...tutaj pojawiają się już zupełnie inne emocje, pewnego rodzaju refleksja i niedowierzanie. W tym momencie zaufałam nieodpowiedniej osobie, a na końcu książki spotkał mnie niemały szok. Każda kolejna strona dostarcza coraz więcej informacji i wrażeń, czyta się je dosłownie jednym tchem. Trzecia część to teraźniejszość Alice i Beth...przyjaciółek? Ja źle odpowiedziałam na to pytanie. Ta część była dla mnie jazdą bez trzymanki a jej koniec spowodował, że po odłożeniu książki musiałam naprawdę na spokojnie pomyśleć. Pomyśleć co tam się wydarzyło i jak mogłam się aż tak pomylić...jak ludzie mogą tak manipulować drugim człowiekiem. Chociaż na co dzień pochłaniam raczej książki innego gatunku, ten tytuł zapamiętam na długo i będę go polecać z całego serca. Jeśli lubicie czytać, chcecie sięgnąć po coś, co da Wam do myślenia i zostawi Was z uczuciem niedowierzania, to koniecznie wybierzcie,,Jej ostatni błąd".


2 komentarzy

  1. Brzmi ciekawie :) Lubię jak są takie jakby flashbacki w książce.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę chyba ją przeczytać :)

    https://swiatowstrety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook