ORGANIZER ŚLUBNY LOVELY - PLANUJEMY WYJĄTKOWY DZIEŃ

listopada 12, 2020

 

Cześć kochani! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać cudowną rzecz, która jest zdecydowanym must have każdej panny młodej. Tak się składa...że ja też niedługo będę miała ten zaszczytny tytuł, mam nadzieję, że okropny wirus nie pokrzyżuje nam planów i 8 maja w pięknej sukni i z uśmiechem na twarzy przeżyje ten wyjątkowy dzień. Powiem Wam, że u mnie z organizacją jest krucho, czasem uda się coś zaplanować, ale jestem osobą, która ma milion pomysłów w głowie i nawet trzymając się planu, schodzę na zupełnie inne tory. Planując ślub i wesele, moje lekkie roztrzepanie wskazane nie jest...więc z pomocą przychodzi Organizer Ślubny Lovely
ORGANIZER ŚLUBNY LOVELY to dosłownie księga ślubna składająca się z 253 stron, oprawiona w piękną grubą okładkę w pięknym różowym odcieniu, zapewniająca, że każdy ślub będzie dopięty na ostatni guzik. Kiedy pierwszy raz trafił w moje ręce, byłam w ogromnym szoku, że zawiera aż tyle przydatnych informacji i że jest aż tak ,,gruby". Na początku wita nas spis treści, gdzie możemy poznać poszczególne rozdziały. Jest on potem bardzo pomocny w celu odszukiwania wpisanych już informacji. Następnie kilka słów od kochanej autorki, specjalna strona do personalizacji organizera i możemy zaczynać planowanie!

1. Wizja ślubu-to pierwszy rozdział, w którym musimy określić motyw ślubu i wesela, wybrać porę roku i ogólne priorytety.Znajdziemy w nim tablice inspiracji gdzie razem z partnerem możemy zapisać wszystkie nasze pomysły, by później wybrać te najlepsze.

2.Przygotowania-to drugi rozdział gdzie zaczynamy prawdziwą zabawę! Zaczynamy od odhaczenia bardzo ważnych punktów poprzedzających dzień ślubu, odpowiednio podzielonych na kategorie 24-13 miesięcy przed ślubem, 5 miesięcy przed ślubem, 2 tygodnie przed ślubem itd. Co bardzo mnie zaskoczyło! Jest tam również wzmianka o specjalnych koszykach ratunkowych dla gości, które warto postawić w łazienkach. Mogą zawierać plastry, podpaski, antyperspiranty, gumy do żucia, bibułki matujące i inne rzeczy, które są czasem bardzo potrzebne podczas takiej imprezy. Na stronie 33 wita nas tytuł FINANSE. Kolejne strony przeznaczymy na dokładne tworzenie kosztorysu i wydatków.
3. Kalendarz- to rozdział trzeci, w którym zaplanujemy wszystkie ważne spotkania i podzielimy zadania. Stworzymy własną listę rzeczy do zrobienia przed ślubem oraz zapiszemy sobie np.: godzinę makijażu ślubnego czy wizyty u fryzjerki. 

4. Goście- to rozdział, w którym tak jak można się domyślić będziemy mieli możliwość stworzyć wstępną listę gości oraz dokładnie przemyśleć kto na tej liście się znajdzie. Przy pomocy pięknych i genialnie zaprojektowanych tabelek zapiszemy sobie ostateczną listę gości. Poznamy 10 zasad, które zdecydowanie pomogą nam rozsadzić gości weselnych i wybierzemy układ naszych stołów.

5. Organizacja ślubu-to rozdział, w którym dzieje się bardzo dużo ważnych rzeczy. Wizyty w urzędzie i kościele, daty spowiedzi, lista niezbędnych dokumentów oraz opłaty kościele wiążące się np. z organistą.

6. Organizacja wesela- to zdecydowanie najdłuższy rozdział. Zaczynamy od checklisty, możemy sprawdzić co do tej pory udało nam się ogarnąć. Następnie bierzemy pod lupę salę weselną oraz menu weselne. Następnie przechodzimy do oprawy muzycznej, wybieramy sobie ważne dla nas utwory lub też wpisujemy takie, których grać absolutnie nie można. W tym rozdziale dopniemy również szczegóły związane z kamerzystą i fotografem. Bardzo podobają mi się strony gdzie przyszła panna młoda może poznać plusy i minusy kroi sukienek. Jeśli jeszcze nie jest pewna wyboru, to może być bardzo pomocne. Mamy nawet szansę zaprojektować wymarzoną suknię ślubną. ORGANIZER nie zapomina również o panu młodym, znajdą się tu strony poświęcone tylko dla niego. Jeśli boicie się, że zapomnicie o kwiatach albo o słodkim stole, to nie musicie się już martwić, bo wszystko, co ważne znajduje się w środku organizera. 

7. Po ślubie- to już ostatni rozdział, w którym możemy opisać jak udał się nas wyjątkowy dzień. ORGANIZER przypomina nam tutaj o ważnych sprawach urzędowych takich jak wymiana dokumentów. Mamy szansę również zaplanować sobie naszą wymarzoną podróż poślubną oraz plan tej wycieczki. Na samym końcu czeka na nas koperta na dokumenty.
Podsumowując, czas na moją ocenę. Wizualnie, organizer ślubny bardzo mi się podoba, wielki plus za twardą oprawę i piękny różowy kolor oraz złote detale. Zawartość przeszła moje oczekiwania 1000 razy. Nie sądziłam, że ktoś może stworzyć coś tak idealnego i perfekcyjnego. Pokłony w stronę autorki. Nie wiem ile zajęłoby mi zbieranie tych wszystkich informacji a co dopiero pokazania ich w tak fajny sposób. Jeśli planujecie ślub i wesele lub w gronie waszych znajomych są takie osoby to uwierzcie, że ozłocą taki prezent. Zbliżają się święta, mikołajki...może to dobra opcja na mały upominek? Ja zakochałam się w tym organizerze i jestem dzięki niemu spokojniejsza. Na pewno nic nam nie umknie i będzie wspaniale. ORGANIZER ŚLUBNY LOVELY to pierwsza rzecz, oczywiście od razu po zaręczynach, jaką trzeba odhaczyć na ślubnej checkliście.


9 komentarzy

  1. Uważam, że takie organizery to świetny wynalazek :) Podczas przygotowań do ślubu jest wiele do ogarnięcia, a taki organizer pomaga nie pogubić się w tym za bardzo :) Do tego jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Nie tylko pięknie i elegancko wygląda, ale jest przede wszystkim praktyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. My nie mieliśmy takiego planera, a naprawdę wiele by pomógł. O niektórych rzeczach w ogóle zapomnieliśmy, jak np. o podziękowaniach dla gości i dla rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że taki organizer ułatwiłby sprawę wielu parom młodym, sama na pewno się w takie zaopatrzę, kiedy będę planowała własny ślub :D

    Szczęśliwego Nowego Roku, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, co prawda mam już ślub za sobą ale i tak cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki organizer z pewnością jest przydatny :D

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook