KARTY DO ZDJĘĆ DLA MALUSZKA | PAPERSMILE.PL

kwietnia 03, 2020

Cześć kochani! Na wstępnie chciałabym bardzo podziękować za tak liczne odwiedziny pod ostatnim postem o porodzie podczas epidemii koronawirusa. Cieszę się, że okazał się pomocny i wielu z Was oszczędził zmartwień. Dostałam bardzo dużo wiadomości z podziękowaniami i nawet nie wiecie jak mi z tego powodu miło. Cieszę się, że mogłam w ten sposób Wam pomóc i wesprzeć w tym ciężkim dla nas okresie. Dzisiaj odbiegam już od tematu rodzenia, za to oficjalnie zaczynam serię wyprawkową, która miała ukazać się na przełomie lutego i marca. Chciałabym Wam pokazać, co wybrałam dla mojego maluszka i polecić kilka fantastycznych firm z akcesoriami i produktami dla dzieci. W ciągu kilku przyszłych tygodni będziemy się trzymać właśnie takiej tematyki a dziś pod lupę trafia PaperSmile.pl
Chciałabym Wam dziś pokazać i bardzo polecić karty do zdjęć od pierwszych dni życia maluszka, dzięki którym stworzymy wyjątkowe kadry i wspomnienia. Pamiętam, że już kiedy Oliwka była mała rozglądałam się za takimi kartami ale w finale robiłam zdjęcia jak większość mam układając cyferki, które określały liczbę miesięcy np.: ze wstążek czy kwiatków. Karty do zdjęć od PaperSmile są dla mnie wielkim ułatwieniem i dzięki nim zaczęłam tworzyć piękny album wspomnień dla Stasia. Zestaw, który posiadam to kontrastowe karty, dzięki którym upamiętnimy na zdjęciach pierwszy rok życia dziecka. Na stronie możecie również wybrać inne opcje np.: moje 9 miesięcy czy też zestaw kart z okazji Wielkanocy. Nawet nie wiecie ile radości sprawiło mi robienie zdjęć, które możecie zobaczyć w dzisiejszym poście, kiedy to mała rączka Stasia chwyta kartę z napisem Śpioch albo kiedy oficjalnie zrobiliśmy zdjęcie, że nasz maluch ma już pierwszy tydzień. Strasznie się przy tym rozczulam, ale wszystkie mamy na pewno mnie zrozumieją. Cieszę się, że będę mogła w tak fajny i oryginalny sposób dokumentować zdjęciami cały rok życia mojego synka. W moim zestawie znajdują się karty na przeróżne okazje np.: moja pierwsza Wielkanoc czy też karta z napisem Najlepszy Tata. Jeśli chcecie zobaczyć wszystkie karty, które posiada dany zestaw, wystarczy wejść na stronę, do której linki znajdziecie poniżej. Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć, które udało się nam dotychczas zrobić a potem chciałabym Wam opisać co jeszcze dla rodziców i maluszków przygotowano na stronie PaperSmile.pl
Na stronie możecie znaleźć nie tylko karty do zdjęć, ale również rewelacyjną matę do zdjęć i zabawy, na której możecie położyć swojego malucha i za pomocą np.: wstążki albo sznureczka zaznaczać odpowiadającą wiekowi liczbę tygodni czy miesięcy. Ponadto możecie tam skompletować część wyprawki, ponieważ PaperSmile w swojej ofercie posiada również smoczki, kocyki czy też słodkie przytulanki a dla starszaków zabawki drewniane, książki oraz puzzle, gry i układanki.


Już we wtorek będę miała okazję wykorzystać kolejną kartę i zrobić kolejne zdjęcia, bo Staś skończy 2 tygodnie. Nie wiem nawet kiedy to minęło. Maluch z dnia na dzień coraz bardziej się zmienia, przybiera na wadze i robi coraz to słodsze minki. W pierwszym tygodniu praktycznie tylko jadł i spał dlatego bardzo się cieszę, że przerwy pomiędzy drzemkami troszkę się wydłużają i mamy szansę się coraz lepiej poznawać. Jeśli chodzi o mnie to czuję się świetnie, wysypiam się i już dawno zapomniałam o stresie, jaki miałam jeszcze kilkanaście dni temu. Już niebawem wrzucę tutaj kolejną aktualizację z kolejnymi kartami więc śledźcie nas na bieżąco.

2 komentarzy

  1. Fajne są takie karty do zdjęć, muszę zamówić koleżance takie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 56 year-old Speech Pathologist Margit McCrisken, hailing from Gimli enjoys watching movies like Topsy-Turvy and Backpacking. Took a trip to Historic Town of Goslar and drives a Maserati Tipo 61. zobacz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook