DWUSTRONNA POŚCIEL DO ŁÓŻECZKA | WYWIAD | BROKATKA.PL

kwietnia 09, 2020

Cześć kochani! Dzisiaj mam dla Was drugi post z serii wyprawkowej. Chcę Wam przedstawić Brokatkę i jej wspaniałą, dwustronną pościel do łóżeczka. Wczoraj nagrałam dość długie instastories i pokazałam wszystkie pościele, kołderki i akcesoria dla małego, więc jeżeli chcecie zobaczyć to wszystko szybciej niż na blogu, zapraszam Was na mojego Instagrama, wszystkie nagrania znajdziecie w wyróżnionym materiale, który nazywa się WYPRAWKA. 
Teraz wracamy do Brokatki, jeśli jesteście ciekawi kto, co i jak, mam dla Was fajną wiadomość, bo wpadłam na super pomysł, żeby z twórczynią tych dziecięcych cudów przeprowadzić wywiad. W ten sposób ja i Wy możecie bliżej poznać założycielkę i utalentowaną Panią, która tworzy piękne rzeczy dla dzieciaków.

1. Kto kryje się pod nazwą Brokatka?
Brokatka to realistka o optymistycznym podejściu do życia. Uparta i konsekwentna w swoich postanowieniach. Brokatka to przede wszystkim mama dwójki dzieci-Sebastiana i Uli-obecnie dzielnych przedszkolaków.


2. Skąd pomysł na taką nazwę? 
Nazwa .... hmmm wymyślił ją mój syn, który wówczas miał 5 lat i z jego strony to było zabawne przejęzyczenie. Ale idąc od początku. W domu często rozmawiałam z mężem o otworzeniu swojej działalności, jaki ma mieć charakter, jakie produkty mają być w ofercie, oczywiście szukaliśmy pomysłów również na nazwę. Pomysłów było wiele i trochę czasu nam to zajęło. Ważne dla mnie było też, aby w dokładnie tej nazwie była wolna domena, bo oprócz sprzedaży poprzez social media rozwijam powoli swój sklep internetowy. Pewnego wieczoru, syn poprosił, żeby włączyć piosenkę "Początek" z Męskiego Grania. Sami dość często słuchamy ich koncertów. Jednak synowi trochę się pomieszało i mówi do nas: "nie, ja nie chcę tej piosenki ja chcę tą gdzie jest ta Brokatka..." Razem z mężem mieliśmy chwilową konsternację. Szybki skan w głowach wykonawców z Męskiego Grania i znaleźliśmy. Dziecku chodziło o Brodkę. A Brokatka stała się nazwą mojej firmy.

3. Skąd pomysł na tworzenie artykułów dla dzieci? 
Z racji tego, że jestem mamą dwójki dzieci, to pomysł na artykuły dziecięce był bardzo naturalny i chyba najprostszy w całym procesie planowania własnego biznesu.


4. Skąd Brokatka czerpie inspiracje i nowe pomysły?
Inspiracją są dla mnie moje dzieci oraz dzieci z mojego bliskiego otoczenia. Zaczęło się od poduszek dekoracyjnych z ładnymi wzorami dziecięcymi, bo uważam, że dzieci zarówno te małe, jak i te większe uwielbiają mieć swoje poduchy. Do przytulania, do spania na nich. Zabierają je ze sobą na wyjazdy rodzinne, do babci czy do kolegi i koleżanki. Za każdym razem jak widzę reakcję dziecka, które otrzymuje swoją podusię to utwierdzam się w przekonaniu, że dzieci lubią i je potrzebują. Później powstał pomysł poduszek zębuszek-czyli podusie, które mają małą kieszonkę na mleczaka. A, że uwielbiam małe stópki niemowlaków (mogłabym je całować cały czas) to koniecznie musiałam wprowadzić artykuły dla najmłodszych.

5. Czy w przyszłości Brokatka planuje dodanie do oferty więcej artykułów? 
Myślę, że jak najbardziej. Mam jeszcze kilka pomysłów w głowie, które chciałabym zrealizować. A wręcz już je zapisałam na swojej liście - "THINGS TO DO". Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości uda mi się dojść do realizacji tych punktów.


6. Czy Brokatka wykonuje także zamówienia indywidualne, wymyślone przez klientów?
Jak najbardziej tak. Na chwilę obecną jest to wręcz większa część moich realizacji. Druga część to budowanie własnego sklepu internetowego. Już nawet teraz w ofercie sklepu przy każdym produkcie zachęcam do podesłania swojego indywidualnego pomysłu. Często jest tak, że podoba nam się jakiś produkt, chcielibyśmy go zamówić, ale nie pasuje nam rozmiar albo wolimy inną kolorystykę. Ja bardzo chętnie szyję na miarę, tak aby klient był w 100% zadowolony z tego co otrzymał i żeby miał poczucie-tak, to jest dokładnie to co chciałam/potrzebowałam.

7. Jak zaczęła się przygoda Brokatki?
Zawsze chciałam mieć swoją działalnością. Długo szukałam pomysłów, długo też zbierałam się na odwagę, aby podjąć się takiemu wyzwaniu. Zanim powstała Brokatka pracowałam 11 lat w jednej firmie. To był też długi czas. Wsparcie najbliższych mi osób dało mi kopa do działania, wyszłam z cienia i tak rozpoczęła się Brokatkowa przygoda.


8. Jaki artykuł dziecięcy jest najłatwiejszy do wykonania?
Prosta kwadratowa poduszka pewnie będzie najłatwiejszym artykułem do uszycia. Jednak pierwsza Brokatowa podusia była w kształcie gwiazdki. A tradycyjne kwadratowe poduszki, tzw. jaśki powstały dużo później. Nie lubię iść na łatwiznę.


9. Jaki artykuł dziecięcy jest najtrudniejszy do wykonania?
Z oferty Brokatki najbardziej skomplikowanym produktem będzie kokon. Wynika to ze złożoności i ilości elementów do wykonania. Jednak dla osoby, która szyje nie będzie to też nic nadzwyczaj trudnego.

10. Jak Brokatka widzi się za rok?
Mam nadzieję, że cały czas będzie dane mi szyć. Lubię to robić, sprawia mi to dużo przyjemności. Fajnie jest tworzyć piękne rzeczy dla dzieci. Widzieć ich uśmiech na buzi, gdy wtulają się w kocyk lub poduszkę/przytulankę.


11. Jaki artykuł wyprawkowy jest według Brokatki niezbędny?
Zdecydowanie jest nim kocyk i pościel do łóżeczka. Ważne jest, aby wybrać takie, które uszyte są z atestowanych materiałów. Kocyk używać będziemy w wielu sytuacjach-jako przykrycie w foteliku samochodowym, w gondoli, podczas drzemki w trakcie dnia. Na kocyku możemy położyć dziecko na trawie, obok siebie na łóżku, czy kanapie. Kocyk posłuży też jako otulacz, czy różek. Z kolei pościel do łóżeczka jest bardzo ważna dla komfortu snu dziecka. Tutaj bardzo ważne jest, aby pościel była uszyta ze 100% bawełny. Jest ona najodpowiedniejsza dla delikatnej skóry noworodka.

Dwustronna pościel do łóżeczka - moja ocena
Jako fanka klasyki i kontrastu w artykułach dla dzieci pierwszy wielki plus przyznaję za wzór, który świetnie pasuje do reszty naszej wyprawki. Drugi wielki plus za to, że jest to pościel dwustronna i dowolnie mogę sobie zmieniać wystrój łóżeczka, dopasowując kropki do chmurek albo tworząc inną kombinację. Kolejny plus za materiał, widać i czuć, że jest to bardzo dobra gatunkowo pościel tworzona z myślą o najmłodszych. Kolejny plus za detale i wykończenie, jak możecie zobaczyć na zdjęciach pościel jest dopracowana w każdym calu. Kolejny plus za ciepło i rewelacyjny kontakt z Panią Anią, jestem przekonana, że jeżeli będziecie chcieli złożyć indywidualne zamówienia ta kobieta wyczaruje dla Was coś wspaniałego a kontakt z nią będzie przyjemnością. Jeśli chodzi o minusy to...zdecydowanie ich nie ma. Jako mama z całego serca i z czystym sumieniem polecam ten i inne produkty Brokatki. Niżej podaję Wam linki do wszystkich Social Mediów Brokatki.

Jeśli jesteście ciekawi co u nas, to powiem Wam w skrócie, że czujemy się świetnie. Staś szybko zaaklimatyzował się w domu. Jest bardzo grzeczny, pozwala rodzicom na nocny sen i zdecydowanie polubił kąpiele. Oliwka też przyzwyczaiła się do nowej sytuacji, chociaż czasami zapomina się i krzyczy do mnie całą swoją mocą ze swojego pokoju, gdy Staś akurat postanowił uciąć sobie drzemkę...ale pracujemy nad tym. Fizycznie czuję się znakomicie i nie mogę uwierzyć, że czas tak szybko leci. We wtorek Staś kończy już 3 tygodnie. Przed nami pierwsze wspólne święta Wielkanocne, szkoda, że w tym roku będą zupełnie inne, ale jak najbardziej popieram akcję #zostańwdomu. Mam nadzieję, że ta beznadziejna sytuacja z wirusem szybko się skończy a cały świat wróci do normalności. Życzymy Wam dużo zdrowia i uśmiechu! Do następnego posta.

4 komentarzy

  1. Uwielbiam rzeczy dla dzieci :) I to jest jedyne co w tym temacie lubię :) Same dzieci znoszę tylko na zdjęciach :)

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiliśmy ostatnio bardzo podobną :) Bardzo lubię minimalizm. Zaopatrzeliśmy się także w nakładka na materac dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook