ZBLIŻAJĄ SIĘ ŚWIĘTA, JAK WYBRAĆ LALKĘ IDEALNĄ? | ARTYK.PL

listopada 12, 2018

Hej kochani! W dzisiejszym poście będzie rządzić moja córka i jej nowa przyjaciółka. Oliwka ma teraz ponad 3-latka i właśnie zaczął się lalkowy szał. Wcześniej praktycznie wcale nie interesowała się bobasami, a teraz całymi dniami może ubierać, przewijać, usypiać i karmić swoje zabawkowe córeczki. Kilka dni temu otrzymaliśmy paczkę od firmy Artyk, która zabawkami zajmuję się od 29 lat. W swojej ofercie posiadają różne propozycje dla dziewczynek i dla chłopców. Na ich stronie możecie znaleźć lalki, puzzle, samochody, gry planszowe i wiele innych rzeczy. Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia i warto powoli zacząć rozglądać się za prezentami dla najmłodszych, bo z doświadczenia wiem, że zostawianie tego na ostatnią chwilę dostarczy nam tylko stresu i niepotrzebnych zmartwień. Lepiej sobie wszystko dokładnie zaplanować, żeby potem niepotrzebnie się nie denerwować. Moja Oliwka w paczce od Artyk.pl znalazła Bobasa z mlecznymi ząbkami i myślę, że każda dziewczynka bardzo ucieszyłaby się z takiego prezentu.
Lalka Bobas z mlecznymi ząbkami jest naprawdę świetnym pomysłem na prezent. Bardzo się cieszę, że Oliwka, dbając o ząbki swojej lalki, uczy się, że to bardzo ważna czynność. Do naszej rutyny mycia ząbków dołączyła jej nowa zabawka. W zestawie z bobasem otrzymujemy szczotkę do zębów, kubeczek i smoczek. Fajnie, że lalka jest interaktywna i wydaje dźwięki, przez co jest bardziej realistyczna i ciekawsza. Kiedy myjemy jej ząbki szczotką słyszymy prawdziwy dźwięk mycia zębów, a kiedy naciśniemy jej brzuszek zaczyna gaworzyć jak prawdziwe dziecko. 
Sama, kiedy byłam małą dziewczynką, bawiłam się najczęściej lalkami. Bobasy, barbie i wszystkie inne. Zabawa w dom, szycie ubranek, pieczenie bułeczek i innych smakołyków z masy solnej. Tak właśnie pamiętam urywki swojego dzieciństwa. Moja babcia miała wielką torbę kolorowych guzików, a ja wybierałam te najładniejsze i przyszywałam do ubranek moich lalek, żeby były ładniejsze. Oliwka do 3 lat wolała całkiem inne zabawki, ale widzę, że teraz wkracza w etap mamusiowania swoim lalkom. Patrząc na to, jak się nimi opiekuje i czule się do nich zwraca, dosłownie się rozpływam, bo jest to bardzo słodkie. Zauważyłam, że podczas zabawy używa również słów, które sama do niej mówię, To dla mnie bardzo miłe, że w pewnym sensie próbuje być mamą taką jak ja. 
Jak wybrać lalkę idealną? Po pierwsze, myślę, że fajnie, gdyby lalka wydawała dźwięki i miała jakieś funkcje tak jak w przypadku bobasa z mlecznymi ząbkami. Po drugie, ważny jest sam wygląd. Mam na myśli, wielkość, wyraz twarzy i ubranka. Po trzecie, miło, gdy w zestawie z lalką są dołączone jakieś akcesoria, które sprawiają, że zabawa może być ciekawsza. Warto brać pod uwagę zdanie dziecka, do którego ma trafić lalka czy też inna zabawka. Ja zawsze daję Oliwce wybór, spośród 4 innych lalek wybrała właśnie bobasa z mlecznymi ząbkami. Jako mama zwracam też uwagę na materiał, z którego jest wykonana lalka. Nie lubię, kiedy całość jest zrobiona z twardego plastiku czy też gumy. Wielki plus dla naszego bobasa, bo tułów jest wykonany z miękkiego materiału, przez co lalka po prostu jest przyjemniejsza. Jestem ciekawa czy zaczynacie już tworzyć świąteczne listy prezentów, koniecznie dajcie znać i podzielcie się sprawdzonymi wskazówkami.


4 komentarzy

  1. Masz prześliczną córeczkę. Moja siostra jak dostaje lalki to od jednej cioci, ponieważ moi rodzice takich rzeczy nie kupują. Wolą kupić jakieś ubranie, które wynosi (zabawki szybko się jej nudzą) i są dużo tańsze, bo ceny zabawek dla dzieci to jakiś dramat.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube
    Mój StudyGram

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaale boska lala :-). Pamiętam jak sama kiedyś bawiłam się lalkami - to były fajne momenty dzieciństwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że mam dwóch synów i lalek nie muszę wybierać. Kupiłam im już Małego Konstruktora Junior, żeby mieli coś do składania. Jeden dostanie do złożenia drewnianą wyścigówkę a drugi helikopter. Wyczytałam, że po złożeniu tymi zabawkami można się bawić, fajnie to przemyśleli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej stronce, muszę ją obczaić!:)

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook