KOLEJNE NOWOŚCI OD MEDIA SERVICE ZAWADA

lipca 05, 2019

Cześć wszystkim, dzisiaj znowu na blogu recenzja bajkowej paczki od Media Service Zawada. To już nasza druga paczka a przyznam się, że trzecia właśnie do nas dotarła, ale nie widziałyśmy jeszcze jej zawartości. Przez remont i pracę znowu długo nie pisałam. Remont skończony, pracy już nie mam...ale o tym na pewno kiedyś Wam opowiem i pochwalę się, jak cudownie zostałam wykorzystana, ale nie dziś. Dzisiaj będzie kolorowo i bajkowo.
Recenzując poprzednią paczkę, pisałam o mnóstwie gier, zagadek i zadań dla dzieci. Paczka numer dwa również zaserwowała nam wiele bajkowych niespodzianek i super zabawę. Najfajniejsze jest to, że mój bajkowy maniak zna prawie każdą postać z książek i gazet, które dostałyśmy, dzięki czemu jej wyobraźnia jeszcze bardziej pracuje i fajniej rozwiązuje się te wszystkie zadania. Oprócz czasopism, malowanek i książek w zestawie dostałyśmy również mnóstwo bajkowych gadżetów takich jak zestaw policjantki Świnki Peppy czy też piękny naszyjnik Winx.
Sprawdziłam osobiście i wszystkie czasopisma oraz książeczki są ogólnodostępne w sklepach, kioskach i marketach oraz na stronie internetowej ksiazeczkibajeczki.pl. Już wcześniej pisałam, że zawsze będąc na zakupach wrzucam do koszyka jakąś książeczkę z zadaniami albo dziecięcą gazetkę do zbierania, dlaczego? Dlatego, że wolę porozwiązywać z Oliwką zagadki, pomalować kolorowanki i szukać brakujących elementów obrazka niż podać jej swój telefon i zgodzić się, żeby mogła zagrać w grę, którą często jest właśnie malowanka. 
Pamiętam, że kiedy byłam dzieckiem, też byłam małym zbieraczem. Byłam wielką fanką pokemonów i zbierałam okrągłe żetony z postaciami bajki. Teraz Oliwka przejęła pałeczkę, z tym że ona nie zamyka się w jednej kategorii. Mimo remontu, dużej segregacji jej zabawek i gadżetów znowu nie wiem jakim cudem nie mogę tego wszystkiego pomieścić. Ale wiadomo, że wszystkie mamy mają nadprzyrodzone moce i potrafią wszystko ogarnąć. Same gazety i książeczki od Media Service Zawada zajmują już całą półkę, więc muszę pomyśleć o zorganizowaniu im jakiejś przestrzeni na ścianach. Kupiłam bardzo fajną półkę w pepco i myślę, że następna paczka doczeka się specjalnego miejsca. Swoją drogą niedługo chciałabym Wam pokazać, jak urządziliśmy pokój Oliwki. Jest tam na prawdę dużo fajnych detali i rozwiązań, które idealnie sprawdzają się w małym mieszkanku. Więc wyczekujcie kolejnego postu, zapraszamy również na instagram oraz facebooka.


Dziękujemy za kolejne bajkowe zabawy
Media Service Zawada

5 komentarzy

  1. Chyba każde dziecko przeżywa w swoim życiu fascynację Peppą!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dojrzałam Blaze'a - ulubieńca mojego synka 💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  3. Innych nie znam, ale magazyn Peppy jest genialny. Moja Majucha nauczyła się dzięki niemu czytać, pisać i liczyć. Minus to dostępność. Czasopismo w kioskach jest nieregularnie, albo stare numery przychodzą. Kupowałyśmy przez rok, więc co nieco wiemy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka też uwielbia Świnke Peppe:)

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook