ZADBAJ O DETALE W SWOIM DOMU - METAMORFOZA SALONU | DECOR MINT

lipca 12, 2019

Cześć wszystkim, dzisiaj pokażę Wam część mojego mieszkania i opowiem, jak się zmieniało. Kiedy urodziła się Oliwka, nasze mieszkanie było jeszcze remontowane, ale Dawid starał się ze wszystkich sił, żebyśmy wprowadzili się na święta Bożego Narodzenia i udało się. Na początku poszliśmy w all white. Dosłownie wszystko było białe: ściany, meble, kanapa i reszta dodatków. Jak się szybko okazało, biały w połączeniu z ogrzewaniem kominkowym to najgorszy pomysł na świecie. Przy kolejnym malowaniu poszliśmy już w nieco ciemniejsze kolory, a z białego zostały nam tylko meble kuchenne. Kolor szary zdecydowanie lepiej się u nas sprawdzał, ale niestety albo stety mój mąż jest maniakiem przemeblowań i remontów, szarość szybko mu się znudziła. Kolejna przemiana naszego wnętrza polegała na dodaniu czegoś w rodzaju farby dekoracyjnej. Ciężko mi to wytłumaczyć, ale na szarej ścianie powstała jaśniejsza nieregularna struktura (podobna do chmurek). Ciągle zmieniały się detale, ale wreszcie stanęliśmy na najlepszej wersji. Bardzo praktycznej i mojej ulubionej. Nasz salon połączony z kuchnią zyskał nową odsłonę dzięki betonowi dekoracyjnemu i butelkowo zielonej farbie. Wnętrze jest dość surowe, ale kanapa i zasłony z bardzo przyjemnego materiału dodają mu przytulności. Zostało parę rzeczy do dopracowania, ale z efektu końcowego jesteśmy bardzo zadowoleni. Ja najbardziej ciesze się, że po zbliżającym się sezonie grzewczym nie będziemy musieli znowu malować całego pomieszczenia, bo beton dekoracyjny przetestowaliśmy już w przedpokoju i totalnie nic złego się z nim nie dzieje. Zapraszam Was teraz do obejrzenia kilku zdjęć pokazujących detale w naszym mieszkanku. Przy okazji chciałabym Wam przedstawić firmę Decor Mint, poznaliśmy się przypadkiem, ale nie żałuję. Jeśli szukacie inspiracji i pięknych dodatków do domu w formie tapet, obrazów czy plakatów, zdecydowanie musicie zajrzeć na ich stronę. Bardzo nowoczesne podejście do dekoracji wnętrz i genialne grafiki. Na zdjęciach zobaczycie próbki tapet i plakaty jakie dostałam w pięknej pokazowej paczce. Kolorystyka i styl idealnie wpasował się w moje wnętrze. Czasem mały detal potrafi całkowicie odmienić to, jak widzimy nasz dom. Wystarczy #prostazmiana.


Jeśli macie jakieś pytania, piszcie na instagramie.

10 komentarzy

  1. Piękne zdjęcia! Nigdy nie słyszałam o tym sklepie.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne detale :) mnie się marzy mega remont, ale jak mój mąż słyszy o samym malowaniu to już mu słabo 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dodatki 😉 my mamy salon w bieli i szarości i bardzo mi się takie połączenie podoba 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszłam o tym sklepie. Dużo rzeczy robimy sami podczas remontów

    OdpowiedzUsuń
  5. oo tak, takie drobne elementy potrafią odmienić wnętrze i nadać mu charakteru! :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym chciała mieć taki piękny salon:) Muszę się za niego zabrać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię dodatki. Zarówno w aranżacji wnętrz jak i w modzie. Ostatnio trafiłam na najnowszy zegarek sportowy - https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/xiaomi-mi-watch-revolve i zastanawiam się nad zamówieniem go sobie na urodziny. Uwielbiam takie dodatki. Są idealnym uzupełnieniem wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Macie taki problem, jak remont, bo mieszkanie zostało zalane? To jestem zdania, że trzeba wezwać profesjonalną firmę, a darować sobie ustawianie lamp czy nagrzewnic. Są takie firmy, które się tym zajmują od A do Z, czyli osuszają budynki i ściany, a także pomogą zapobiec dalszemu gromadzeniu się wilgoci. Są do tego używane usługi takie jak ozonowanie i odgrzybianie. Musicie koniecznie sprawdzić firmę https://www.drypol.pl/ . Na pewno w ich ofercie znajdziecie odpowiednią pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja muszę pochwalić się, że ostatnio zainwestowałam w potrzebne produkty, a szczególnie w narzędzia, aby zrobić sobie małą metamorfozę pomieszczeń i teraz szukam inspiracji, aby pewne kwestie dopasować. Myślę, że będę zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook