DODATKI DO POKOJU DZIECIĘCEGO | EDINOS.PL | LAPOKOIK.PL

lipca 08, 2020

Hej kochani! Dzisiaj wchodzimy do różowego królestwa Oliwki. Dużo osób na Instagramie zadawało mi pytania, skąd są poszczególne rzeczy, więc postanowiłam, że pokażemy Wam kilka rzeczy tutaj na blogu, tworząc kilka postów. Dzisiaj pod lupę bierzemy miejsce koło łóżka Oliwki a dokładniej szafkę nocną od edinos.pl i wiszące nad nią lusterko od lapokoik.pl
Lusterko w kształcie króliczka z piękną kokardką pochodzi ze sklepu Lapokoik.pl. Jest solidnie wykonane, bardzo łatwe w montażu a dodatkowo stanowi piękny dodatek do pokoju małej księżniczki. Na stronie możecie znaleźć też zupełnie inne kształty, a jeśli macie życzenie i pomysł na jakiś własny projekt wystarczy, że napiszecie do sklepu i razem uzgodnicie szczegóły. Oprócz lusterek, na stronie lapokoik.pl znajdziecie mnóstwo przepięknych akcesoriów do pokojów dziecięcych, jest to strona, którą zdecydowanie warto jest się zainspirować. 
Warto również wspomnieć, że robiąc zakupy na ich stronie wspieramy fundację Gajusz, która działa na rzecz dzieci przewlekle chorych.

Na hasło: DARIA macie 10% zniżki w sklepie LaPokoik.pl

Czas na szafkę nocną ze sklepu edinos.pl, w którym znajdziecie dosłownie każdy mebel, jakiego potrzebujecie do swojego domu. Cały czas zastanawiałam się gdzie przechowywać wszystkie spinki, gumki i okulary Oliwki więc wpadłam na pomysł wykorzystania klasycznej szafki, którą zazwyczaj można spotkać w sypialni. Sprawdziła się znakomicie, w dwóch wysuwanych szufladach Oliwka pomieściła wszystkie swoje małe dodatki. Jest prosta do złożenia, chociaż ja sama potrzebowałam pomocy, ale po prostu nie mam talentu do składania mebli. Wykonana z solidnych materiałów. Sprawdzi się zarówno w pokoju dziecięcym, jak i w sypialni rodziców, dostępna w kilku kolorach. Myślę, że warto przy łóżku dziecięcym wygospodarować trochę przestrzeni na taką właśnie szafkę, na której można postawić lampkę lub ulubionego misia tak, żeby dziecko czuło się komfortowo i bezpiecznie a dodatkowo zyskać trochę miejsca do przechowywania.
Więcej szafek i inspiracji : https://www.edinos.pl/szafki-nocne-biale


Dla PIERWSZYCH 20 OSÓB bon na 50zł na HASŁO edinos50


7 komentarzy

  1. Szczęście ma Twoja córeczka, też chcialabym mieć takie królicze lusterko :p

    OdpowiedzUsuń
  2. coś pięknego u pięknej księżniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jest to uszate lusterko :) Muszę kupić takie dla mojej córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama w tym roku zabrałam się za kilka mniejszych remontów w moim mieszkaniu Postanowiłam odnowić sypialnię jak i pokoje dzieciece, które do tej pory traktowałam po macoszemu. Moje dwie córki dostały
    nowe łóżka
    kilka oprawionych w ozdobne ramy plakatów na ściany
    szafeczki nocne
    oraz oczywiście lampki nocne

    Podoba mi się to lusterko. Mysle, ze młodej damie ze zdjęcia jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasze dzieciaki w sumie mają dużo swobody, ale do wszystkiego podchodzą bardzo racjonalnie. W sumie można powiedzieć, że są już w takim wieku, że raczej powinni właśnie tak podchodzić. Macie odpowiednią przestrzeń w domu dla swoich dzieci? My właśnie tworzymy pokoje i na pewno będą w nich biurka gamingowe . Jest to marzenie naszych synów, grają rozsądnie we wszystkie gry, więc można taki prezent jak najbardziej podarować, aby było im wygodnie i aby dbali o dobrą postawę podczas grania

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie biurko? Jesli jest zainteresowanie to polecalbym zajrzec tu https://mkdesk.pro/czy-warto-kupic-biurko-na-zamowienie/. Rozwieje wszystkie watpliwosci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z dodatków polecałbym zabawki dla dzieci. Dlaczego mało jest informacji na ten temat?

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook