COCO WHITE MINT, CZY DZIAŁA I WYBIELA ZĘBY? | STARSMILE.PL

maja 01, 2020

Hej! Dzisiaj przychodzę z recenzją Proszku Coco White Mint, który ma za zadanie pomóc nam w wybieleniu naszych zębów. Czy działa? Wszystkiego dowiecie się w tym poście, więc zapraszam do czytania. Na początku chciałabym Wam przedstawić ten produkt. Na stronie smilestar.pl możemy dowiedzieć się, że od śnieżnobiałego uśmiechu dzielą nas zaledwie 3 dni, proszek jest zrobiony z 100% nano-carbonu oraz samych naturalnych składników. CoCo White nie tylko rozjaśni uśmiech, ale także wpłynie korzystnie na ogólny stan zdrowia jamy ustnej. Pozbędziemy się kamienia nazębnego i przebarwień a nutka mięty zapewni nam komfort przy używaniu kosmetyku.
Proszek Coco White Mint stosowałam 2 tygodnie więc mogę się z Wami podzielić szczerą opinią. Nie spodziewałam się cudów, bo zazwyczaj przy takich produktach zapewnienia i obietnice mijają się z celem jednak muszę powiedzieć, że ten produkt pozytywnie mnie zaskoczył. Nie zyskałam śnieżnobiałego uśmiechu w 3 dni, ale za to straciłam wszystkie przebarwienia, które tworzyły się od strony dziąseł. Zniknął również kamień nazębny i każdy ząb bez wyjątku jest gładki bez pomocy dentysty. Nie robiłam zdjęć przed i po jednak zęby zyskały inny, zdecydowanie bielszy odcień. Z Coco White Mint współpracowało mi się bardzo dobrze. Spodziewałam się zabrudzonej umywalki i czarnej chmury w łazience, jednak przy odpowiednim podejściu wszystko pozostawało czyste a cała czynność mycia zębów była lekka i przyjemna. Czy poleciłabym ten produkt? Zdecydowanie tak. Ja jeszcze nie skończyłam mojego 60g więc testuję dalej i na pewno podzielę się efektem końcowym.
Podsumowanie
- Usuwa kamień nazębny i przebarwienia.
- Na pewno w jakimś stopniu wybiela zęby, myślę, że to kwestia indywidualna.
- Przyjemnie pachnie miętą i dba o higienę jamy ustnej.
- To bardzo ciekawy produkt i bardzo miło się go testowało.
- Stworzony z 100% nano-carbonu i naturalnych składników
- Jest w pełni bezpieczny dla zdrowia, posiada certyfikat Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz CPNP.
- Opakowanie 60g ma starczyć na około 6 miesięcy więc jest to produkt wydajny.
- Moje odczucia są bardzo pozytywne i na prawdę warto włączyć ten kosmetyk do codziennej rutyny mycia zębów.
Kod na -10zł i darmową dostawę
Creamshine10



4 komentarzy

  1. Testowałam produkt o zbliżonej formule i byłam bardzo zadowolona.
    Z chęcią przetestowałabym ten, ze względu na bardzo pozytywną opinię :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo mega, też mam przebarwienia więc chętnie kupię, ale poczekam jeszcze na Twój efekt końcowy chyba hehe

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać efekty są, ale po poprawę wyglądu zębów i ich zdrowia warto udać się w pierwszej kolejności do dentysty

    OdpowiedzUsuń
  4. No przyznam, że to chyba wywołuje wiele konwersacji i jeśli chodzi o mnie, to raczej wierzę tylko w wybielanie w profesjonalnym gabinecie dentystycznym, bo to daje efekty.

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook