KOSMETYKI ANTYSMOGOWE POLLI ORGANIC SKIN CARE | RECENZJA

maja 06, 2020

Cześć, dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję kosmetyków, które bardzo mnie zaintrygowały. Zaciekawiły mnie tym, że są to kosmetyki antysmogowe, słyszeliście kiedyś o takich? Bardzo chciałam je przetestować i podzielić się moimi wrażeniami z Wami. Zacznę może od przedstawienia firmy Polli Organic Skin Care, okazuję się, że ma bardzo ciekawą historię. Z ich strony możemy dowiedzieć się, że, cytuję: Założycielką Polli Organics Skin Care jest Natalia Kokina, która bazując na własnych doświadczeniach, stworzyła kosmetyki dopasowane do zanieczyszczonej miejskiej skóry. Historia firmy zaczyna się w Omsku na Syberii – typowym mieście przemysłowym, znanym z jednej z największych rafinerii i powiązanych z nią zakładów chemicznych. Urodzona w nim Natalia od małego zmagała się z alergiami, wpływem zanieczyszczeń i chłodnego klimatu na organizm i skórę. Właśnie dlatego szukała kosmetyków, które mogły jej pomóc z walce z zanieczyszczeniami. W 2015 roku Natalia Kokina trafia do Polski i to tu przekonuje się, że problem zanieczyszczeń nie dotyczy tylko dużych metropolii, lecz także mniejszych miast. Praca nad formułami kosmetyków Polli Organics Skin Care trwała ponad 2 lata. Przez ten czas Natalia Kokina razem z doświadczonym chemikiem testowała różne warianty, żeby stworzyć ten, który rzeczywiście sprosta wszystkim potrzebom miejskiej skóry. Po 2 latach pracy z pełnym przekonaniem możemy powiedzieć, że stworzyliśmy formułę bazującą na wysokiej jakości składnikach, zapewniających ochronę antysmogową, odżywienie i ukojenie dla zmagającej się z zanieczyszczeniami skóry.
Zobaczcie ile samozaparcia musiała mieć pani Natalia i jaka jest pomysłowa. Bardzo szanuję ją za to, że wpadła na taki pomysł i zaczęła tworzyć tak wspaniałe i oryginalne kosmetyki o bardzo dobrym składzie i formule. Wszystkie produkty Polli nie zawierają barwników, sztucznych substancji, parabenów, silikonów i żadnych szkodliwych dodatków. Mają za zadanie chronić skórę przed szkodliwym działaniem środowiska i poprawić jej kondycję. Polli ma w swojej ofercie kosmetyki do demakijażu i oczyszczania skóry takie jak: delikatna pianka oczyszczająca, delikatny peeling i płyn micelarny oraz kosmetyki nawilżające i odżywiające takie jak: delikatnie nawilżający krem, spray kojący i przywracający równowagę skóry, spray nawilżający z kwasem hialuronowym oraz, nawilżający krem ochronny.
Kosmetyki, które testowałam to delikatna pianka oczyszczająca i spray kojący oraz przywracający równowagę skóry. Produkty Polli testowałam około 2 tygodni i moje wrażenia są bardzo pozytywne. Zacznę od tego, że bardzo podoba mi się wygląd kosmetyków i ogólny zamysł estetyczny firmy. Wszystkie zdjęcia produktów i same produkty są bardzo zachęcające a kolor przewodni charakteryzujący Polli to pudrowy róż. Więc kontynuując, kosmetyki zainteresowały mnie nie tylko zastosowaniem, dobrym składem, ale również swoim wyglądem. Jeśli chodzi o piankę, to piszę to zupełnie szczerze, nie miałam lepszego produktu do oczyszczania twarzy. Specjalnie, któregoś wieczoru porównałam ją z kilkoma innymi, które akurat miałam w domu i z pianką Polli nie mają one najmniejszych szans. Pianka rewelacyjnie sprawdza się jako uzupełnienie demakijażu, ma działania nawilżające i łagodzące. 
Jeśli chodzi o spray kojący i przywracający równowagę skóry, to również jestem mile zaskoczona. Spray świetnie się u mnie sprawdził a w połączeniu z pianką towarzyszył mi podczas mojej wieczornej i rannej pielęgnacji. Jedyne co może w nim niektórym przeszkadzać to zapach, mi kojarzy się z jakimś lekiem i zupełnie nie mam z nim problemu, ale jest dość charakterystyczny. Spray podobnie jak pianka ma działanie łagodzące, nawilżające i oczywiście antysmogowe. Świetnie się wchłania, skóra jest po nim delikatna, świeża i taka ZDROWA (to chyba najlepsze słowo).


Z czym walczą kosmetyki Polli
POWSTAWANIE TRĄDZIKU, PRZEBARWIENIA, PODRAŻNIENIA, AZS i inne tragiczne dla skóry skutki kontaktu z zanieczyszczeniami i smogiem.

Podsumowując bardzo polecam kosmetyki Polli, mogłabym wymieniać dużo plusów, ale najważniejsze dla mnie jest to, że Polli jest Polską firmą z ciekawą historią, ich kosmetyki mają świetny skład, genialne zastosowanie, są oryginalne, ładnie wyglądają i spełniają oczekiwania. Pianka jest najlepszą, jakiej kiedykolwiek używałam, rewelacyjnie oczyszcza i bardzo przyjemnie się jej używa, zdecydowanie stała się moim ulubieńcem.

Polecam odwiedzić przepięknego instagrama Polli 
https://www.instagram.com/polliorganics_polska

Linki do przetestowanych produktów
Pianka oczyszczająca
Spray kojący i przywracający równowagę skóry



8 komentarzy

  1. Ooo nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, ale ciekawa historia się za nimi kryje. Szanuję autorkę tych kosmetyków za taką kreatywność

    Miłego dnia i zapraszam :)
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć słyszałam o kosmetykach antysmogowych, to jeszcze nie miałam okazji osobiście ich przetestować.
    Jest to dla mnie prawdziwa tajemnica, którą chciałaby poznać wraz z przeprowadzoną weryfikacją :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o tym nie slyszalam :l

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa historie ma ta marka, z chęcią też coś od nich zamówie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktualnie smogu na szczęście nie ma Jest lato. Jednak już jesienią smog owinie miasto w jakim mieszkam. Niestety nie ma u nas zakazu palenia paliwem stałym w mieście i bardzo wiele osób ogrzewa dom węglem. Przez to powietrze jest bardzo zanieczyszczone oraz to wszystko negatywnie wpływa nie tylko na nasze zdrowie ale i na urodę ( w zimie często widzę pogorszenie mojej skóry). Kosmetyki postaram się przetestowac, szczególnie, ze z tego co widzę to cena nie jest taka wysoka.

    Z kosmetyków do twarzy bardzo dobrze sprawdza mi sie również ostatnio krem do twarzy Richevon. Nie wiem czy ktoś testował ale daje świetne nawilżenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Nawet nie wiedziałam, że takie kosmetyki są! Ale to świetnie! Bo dzięki temu można mieć bardzo fajny wybór i mozna skorzystać sobie z różnych propozycji, jeśli chodzi o kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Generalnie zawsze używałam dużej ilości kosmetyków, żele pianki maseczki peelingi itd . Ale odkąd zmienilam moją pielęgnację a bardzo skąpą moja cerą poprawiła sie barrrdzo .
    rano. Nie robie nic xD oprócz odciśniecia nadmiaru sebum papierem toaletowym
    wieczorem. Zmywam makijaż płynem Royal Snail z Eveline potem myje twarz żelem z Soraya Planete (aloes , biała herbata) osuszam twarz papierem toaletowym i nakładam (w zależności jak czuje potrzebe) duetus krem na noc lub kruidvat orginals tea tree , potem nakladam na rzęsy i brwi olejek rycynowy z apteki i na usta pomadkę alterra rumiankową Warta uwagi jest też seria od Essential Care: https://sklep.kosmoprof.pl/
    Odkąd zmienilam pielęgnację ma tak skąpą moja twarz jest o niebo lepsza ! Trądzik jakby zanikł przebarwienia również

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook