NOWOŚCI WYDAWNICZE OD MEDIA SERVICE ZAWADA

maja 27, 2020

Dzisiaj przychodzę z drugą częścią recenzji nowości wydawniczych od Media Service Zawada. Pod lupę weźmiemy trzy książeczki z opowiadaniami o bajkowych bohaterach i książeczkę z zadaniami dla najmłodszych.
Zaczniemy od książki ,,Peppa uczy się gwizdać". Kiedy tylko ją otworzyłyśmy powitały nas piękne ilustracje z bohaterami bajki i już na jednej z pierwszych stron czeka na dzieciaki zadanie, żeby na obrazku wskazać ciasteczka, które nie są gorące. Potem dzieci mają szansę poznać postacie występujące w bajce a następnie zaczyna się nasza bajka do czytania. Opowiadanie nie jest ani za długie, ani za krótkie, idealne do czytania przed snem.
Teraz czas na bardzo podobną propozycję, jednak z bohaterami bajki 44 koty. Tutaj znalazłyśmy 24 strony z bajką do czytania z dodatkiem pięknych ilustracji i naszymi ulubionymi kotkami.
Trzecia książeczka jest o Pidżamersach i powstała na podstawie odcinka ,,Czyj to pomocnik". Oliwka uwielbia tę bajkę i jej bohaterów. Kolejna rewelacyjna propozycja na czytanie przed snem.
Ostatnia nowość to książeczka z zadaniami. Znalazłyśmy w niej mnóstwo ćwiczeń rozwijających umiejętności dzieci. Osobiście z nowości od Media Service Zawada najbardziej lubię właśnie te propozycje, w których Oliwka może się uczyć, rozwijać wyobraźnie i dobrze się przy tym bawić. 

6 komentarzy

  1. Byłabym na 100% zadowolona z takich rzeczy jako dziecki i w sumie nawet teraz hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. te kotki ciągle mi się wyświetlają, ale jeszcze nie miałam okazji ich oglądać

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój 5 latek uwielbia te serie książeczek, serio, szaleje za nimi, przypomniałaś mi ze powinnam mu kupić kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku pepa jest tak niesamowicie popularna, że u mnie to nawet siostrzeniec jest nią zainteresowany :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kuzynka będzie z takiej książeczki bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne książki moje dzieci je uwielbiaja :)

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook