KREATYWNE ZABAWY Z FILCEM

maja 17, 2020

Hej kochani! Dzisiaj post będzie krótki, ale chcemy Wam pokazać z Oliwką super pomysł na wspólną zabawę. W tym tygodniu pogoda u nas nie dopisuje, więc staram się wymyślać Oliwce jakieś fajne zajęcia w domu. Kiedy byłam w pepco, w oczy rzuciły mi się kolorowe filce i wrzuciłam je do koszyka. Pomyślałam, że Oli będzie zadowolona kiedy razem powycinamy zwierzaki i różne cudaki tworząc z nich obrazki. Nie myliłam się, taka forma wspólnie spędzonego czasu bardzo jej się spodobała i korzystając z tego, że Staś zrobił sobie drzemkę, zaczęłyśmy kreatywną zabawę. Nie wiem, czy wiecie, ale aktualnie w Pepco trwa promocja -30% na cały asortyment więc warto zaopatrzyć dzieciaki w bloki, kredki, mazaki, filce i tym podobne. Żałuję, że kiedy robiłam zakupy, znalazłam tylko jedną paczkę kolorowych filców, ale mam nadzieję, że jutro znajdę ich więcej i zdecydowanie zrobię większy zapas. Więc podsumowując, nasz przepis na fajną i kreatywną zabawę to tylko: Kolorowy filc + nożyczki, spróbujcie i stwórzcie z dzieciakami coś fajnego. Najmłodsi na pewno będą zadowoleni a my niewielkim kosztem możemy z nimi fajnie spędzić czas.

Zapraszamy na naszego Instagrama
http://instagram.com/creamshine

2 komentarzy

  1. Ale fajne 'rysuneczki', aż mam ochotę też się tak pobawić mimo, że nie mam z kim xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł
    Widać że Oliwia świetnie się przy tym bawiła

    pamietnik-blondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Snapchat

Snapchat

facebook